lördag 31 december 2011

Året som gått


Det finns många bra minnen från det gångna året, men att på farsdag äntligen få träffa vårt lilla pyre överträffar allt! Hon är det bästa! 

Här är en tavla med hennes första fotavtryck (en vecka gammal).

Att köpa en systemkamera och börja blogga var också nytt för året 2011. Det har varit både roligt och lärorikt. Det är kul att så många har tittat in hit och läst, lämnat kommentarer och klickat "Gilla"! Det sporrar att göra nya inlägg! Själv tycker jag också om att ha Mitt arkiv för att titta tillbaka på pyssel och inredningsdetaljer jag gjort. 

När jag blickar framåt så önskar jag att år 2012 ska bli ett lika bra år med mycket babymys, tid för pyssel (idéer finns det gott om) och gärna en kurs för att lära mig kameran/fotografering bättre eller en kurs i bildredigering.

Tack alla som har tittat in under året som varit! Hoppas ni fortsätter 2012! Gott nytt år!

Inga kommentarer: