tisdag 6 december 2011

Julrörigt




Som jag skrivit tidigare så har julen flyttat in hos oss. Lite halvfärdigt verkar dock vara årets tema. Jag börjar på med en sak, blir distraherad och så kommer jag sedan på något nytt att göra. Därför ser det ut så här... Trådstumpar som borde klippas, prydnadssaker som borde plockas undan för att ge utrymme åt julprydnader, mini-granen som väntar på sitt pynt o.s.v. Kan nog erkänna att jag inte varit så noga med att städa innan julpyntet plockades fram heller. 

Dessutom har jag lite svårt att fotografera i detta mörker. Därför skiftar bildkvaliteten ganska mycket. Mina kamerakunskaper räcker helt enkelt inte riktigt till just nu.

Men:

huvudsaken är att julstämningen flyttat in (även om det inte ser perfekt ut i alla hörn) och det har den gjort!

1 kommentar:

Så Vitt Jag Vet sa...

Ja att fota i mörker är ju en utmaning. Har försökt hitta någon kurs men förgäves...
Men visst är det trevligt då julen flyttar in...
Kraam
Sanne