söndag 29 december 2013

Jul 2013














Jag tror denna jul får gå till historien som den bästa hittills. Hela hösten har varit fylld med massor av julpyssel för min del. I december har jag i lagom takt njutit av de julförberedelser jag känt att jag haft lust med för dagen (det innebar att julstädningen så gott som uteblev). Sen när julen äntligen kom har jag mest bara umgåtts med familjen och vänner. Mycket bra upplägg tycker jag.

Jag har fortfarande en del julfoton att visa upp här på bloggen, trots att jag tycker att det är väl sent att blogga julbilder nu. Idag visar jag ett bildregn av juldekorationer här hemma. Jag har glömt att fota helhetsbilder, bilder på mina julklappar och en del annat, så det får vara till nästa år. Ett par julpyssel ska jag ännu blogga om innan jag packar undan julen för denna gång. 

Hoppas ni också haft en riktigt bra jul!

Inga kommentarer: