söndag 8 december 2013

Kvinnornas julmässa 2013









I fredags på självständighetsdagen sålde jag och min mamma på den traditionella Kvinnornas julmässa här i Vasa. Vi fick även hjälp av lillasyster som kan det här med försäljning. 

Här kommer en bildkavalkad av vårt försäljningsbord. Där kan ni också se en skymt av de produkter som min mamma gjort och som inte tidigare synts här på bloggen. Hon kunde gott starta en egen blogg med alla sina fina hantverk. Själv har jag en del detaljbilder kvar att visa på mina pyssel, så fler julinlägg är på kommande. 

Trevlig andra advent till er alla!

2 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Wow, vilken mängd saker, imponerande att ni hunnit pyssla ihop så där mycket fint! Hoppas försäljningen gick bra! Själv var jag förkyld så jag var hemma och vilade, fast jag hade gärna besökt marknaden.

Jenny -Mitt arkiv, inredning och pyssel sa...

Tack! Vi har nog pysslat under en längre tid, så det hinner bli en del. Jag var nog nöjd med försäljningen, trots att det lär ha varit färre besökare än vanligt. Krya på dig!