tisdag 23 augusti 2011

Gästtoalett








Här är bilder från vår gästtoalett på nedre våningen.

När vi flyttade in i maj 2010 blev det ganska bråttom med renovering och flytt. Vi fick mycket hjälp av våra föräldrar och syskon, vilket uppskattades! I gästtoaletten blev det en snabb budgetrenovering. Panelen och väggen målades. En ny plastmatta lades in och klisterdekorationer kom upp på väggen. Ny spegel köpte vi också.

Liksom i många andra renoveringshem (tror jag) har vi också ett par detaljer som lämnat på hälft. Här är det en ny blandare som är inhandlad, men vi har ännu inte kommit oss för att ringa en rörmokare för att få den på plats...

Trådhyllan på väggen har jag köpt på loppis. Likaså bruna glasburkar från Riihimäki. Gamla flaskor har jag limmat etiketter på (printat ut från Internet).

2 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Vackra etiketter på dina flaskor ! Den idéen kunde jag nappa... Var det någon speciell sida du hittade etiketterna på?
Ser fint ut med grå panel !
Kraam
Sanne

Jenny -Mitt arkiv, inredning och pyssel sa...

Tack! Tidigare fanns en riktigt bra sida med massor av etiketter och kort, men den lades ner. Nu bild-googlar jag bara t.ex. vintage+label och ser vad jag hittar.