fredag 26 augusti 2011

Prydnadshylla i trappan







I trappuppgången finns ett litet utrymme som passar bra för en prydnadshylla. Hyllan har min mommo haft, men jag fick byta ut trasiga krokar och ersätta den knallblåa färgen när hyllan kom i min ägo. 

På hyllan finns lite loppisfynd, en krans jag gjort av höstlöv, morfars gamla pristallrikar från skidtävlingar, fingerborg av P:s släkting, en pappersstrut som jag gjort av en gammal boksida m.m. 

Jag fick inspiration att lägga upp bilder på hyllan när jag läste fina bloggen Så Vitt Jag Vet, där Sanne lagt upp bilder på en liknande hylla. Det är så roligt att surfa runt bland inredningsbloggar och inspireras att göra förändringar eller bara njuta av hur fint andra har det. 

Har ni någon favoritblogg att tipsa om? Alltid kul att hitta någon ny goding... 

1 kommentar:

Så Vitt Jag Vet sa...

Tack att du nämner min blogg ! Din hylla är så söt !
Alltid lika skoj att pynt ...
Och att få ideer är ju inspirerande !
Kraam
Sanne