söndag 30 september 2012

Välkomna in i barnrummet

Välkomna in till vår lilla prinsessa!

Jag har redan visat många bilder från barnrummet här på bloggen, men nu tänkte jag göra ett inlägg med rummet som helhet. 

Det har varit otroligt roligt och inspirerande att få inreda ett barnrum. Det enda nya som vi köpt till detta rum är tapet, målfärg, spjälsäng och tavellister. Resten av möblerna är sådant som redan fanns i rummet innan förvandlingen, förutom stolarna och bordet som legat på mina föräldrars vind. 

Alla leksaker och böcker är saker från vår barndom, olika loppisfynd, egentillverkade pyssel och presenter.

Om ni vill titta närmare på detaljer kan man gärna titta på äldre inlägg under kategorin barnrum

















2 kommentarer:

Sincerely Susanne sa...

Hej!

Första gång här.
Vilken fin blogg och SUPERFINA bilder på barnrummet. ´Bra och inspirerande idé med leksaker och inredning ifrån när ni själva var små.

Jag lär återvända hit!

Ha en bra dag!
Susanne

Jenny -Mitt arkiv, inredning och pyssel sa...

Du är så välkommen och tack för din uppmuntrande kommentar :)!