lördag 22 oktober 2011

Badrummet, del 1







Här bjuder jag på lite bilder från vårt badrum på övervåningen.  Det blev så många bilder att jag delar upp i två inlägg. Badrummet och bastun var renoverade när vi flyttade in och jag gillar helheten, materialval och att det är bra med svängrum här. 

Duschskåpet med tak ser mest ut som ett rymdskepp, men det blir väldigt varmt och gosigt att duscha när man är nyvaken och frusen! Handdukstorken är sällan påkopplad. Handdukarna torkar ju ändå ganska snabbt.

 

2 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Fint kakel och snygg färg på handdukarna :-) Ja, handdukstork har jag aldrig riktigt förstått vitsen med heller, handdukarna torkar ju nog rätt så fort utan extra värme tycker jag. Då vi planerade vårt badrum var de på kakelbutiken HELT oförstående då vi sa att vi inte ska ha någon handdukstork. Det har tydligen alla nuförtiden... :-)

Jenny -Mitt arkiv, inredning och pyssel sa...

Tack! Ja och det ryms ju inte speciellt många handdukar där om man inte viker dem heller...