onsdag 19 oktober 2011

Skrivbordslampa




Igår var jag på en premiärtur till ett loppis i Vörå. Det är alltid roligt att kolla in nya loppisar och jag kom inte hem tomhänt (trots lite loppistorka den senaste tiden)! 

Jag har fått upp ögonen för allt mer färgstarka saker och nu blev jag väldigt förtjust i denna gula lampa som piffar upp arbetshörnan fint. För 4 € gör det inget att den är lite nött. Matroschkadockorna fick också hänga med för 0,50 €.

Ett par andra saker hittade jag också. Ska lägga in mer bilder imorgon. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja-a... tog sig snyggt där den där lampan! Coolt!Förresten : va fina sockor du stickat! Kram jeanette

Jenny -Mitt arkiv, inredning och pyssel sa...

Tack!Jag har just stickat matchande sockor till lilla pyret också :)! Hoppas du är nöjd med dina fynd också!