torsdag 20 oktober 2011

Träklossar


Här är lite fler loppisfynd från Vörå. Som sagt har jag fått upp ögonen för färgstarka prylar att komplettera med i vårt grå/vit/svarta hem. 

Fina träleksaker till bra pris är ganska sällsynta här på loppisar, så jag slog till när jag hittade både bokstavsklossar och plocklådan (trots att det är en stund innan vårt gryn börjar leka med leksaker). Väninnan tipsade om att den kostar 30-40 € i butiken, så en tiondel kändes överkomligt. Eventuellt saknas någon kloss, men ändå... Brickan är från Finlayson och jag gillade mönstret.

2 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Vad mycket bra du hittat.. Jag har försökt få ögonen på träklossar,men det har inte fastnat på min näthinna under mina loppisrundor...
Trevligt veckoslut !
Kraam
Sanne

Jenny -Mitt arkiv, inredning och pyssel sa...

Tack :)! Jag kommer nog även i fortsättningen att titta efter klossar. Jag tycker gamla träfärgade är så snygga också. Vi får hålla tummarna!